عادت کردم کنکاش کنم تو ذهنم.در مورد همه چیز.برگردم و برگردم و برگردم .ببینم از کجا شروع شد.ببینم کجاش رو درست اومدم و کجاش رو اشتباه.ببینم چرا اینجوری شدم.توی این قضاوت ذهنم تا کجاها که نمیره!
از این ذهن آشفته خسته ام.
یادداشت هجدهم...
ما را در سایت یادداشت هجدهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 10 اسفند 1395 ساعت: 3:23